Wednesday, July 25, 2012

Yalı'da bisiklet maceram..









'Dün'..


Akşama doğru 7 buçuk 8 gibi indik sahile, Güzelyalı'ya..






Küçükken bisiklet sürmeyi her deneyişimde, benim dışımda gelişen olaylar nedeniyle


ufak ufak kazalar atlatmıştım..


Bu da yıllardır


bisiklete binmemi engelledi durdu..Hep içimde kaldı..


Özellikle sahilde sürenleri,spor olarak yapanları,tutkuyla şehir içi vasıta olarak kullananları bile


keyifli keyifli izlerken yakaladım kendimi onca zaman..






'Dün'..


Bir süredir aklımda gerçekleştirmeyi düşündüklerim arasında yer alan


bisiklet olayını çözme maddesine bir 'çentik' attım :)


Çooook keyif aldım! Sık sık yapacağım kesinlikle...











İzmir'dekilere tavsiye edebileceğim

bir kaç tane bisiklet kiralayabilecekleri yer var

Karataş'tan Yalı'ya doğru yürüyün sahil tarafında göreceksiniz.

Günlük fiyatları 10ile20 lira arasında değişiyor.

Haftalıkta alabilirsiniz tabii..


Dünün tarihini atıyorum önemli günler takvimine : 23 Temmuz 2012 


günlerden pazartesi ;)






Naz*

No comments:

Post a Comment