Monday, July 30, 2012

Aşkın Gözyaşları 3

Aşkın Gözyaşları serisi oldukça sükse yaratmıştı ve okurları heyecanla Kimya Hatunun çıkmasını bekliyordu nihayet beklenen kitap geldi Sinan Yağmur Aşkın Gözyaşlarını Kimya Hatunun doğum günü olan 1 Kasımda piyasaya sürdü. Kitap beklendiği üzere satış rekorları kırıyor. Elinizden bırakamayacağınız tabiri caizse aşka aşk katarak adeta aşkı aşkla yakacak derin duygular yaratacak müthiş bir eser. Şems’deki derin aşkı anlamak aşkı Şems gibi görebilmek ve o aşktan duygu seline kapılmak, başka diyarlara yolculuk etmek…


Kesinlikle okunması gereken bu kitap size bambaşka duygulara bambaşka bakış açıları getirecek ve emin olun o duyguları uzunca bir süre üzerinizden atamayacaksınız. Dilerseniz biraz da Sinan Yağmur’un kaleminden Şems konuşsun.



“Şems! Ey seyyarelerin en tekinsizi! Çarpacak bir beni mi buldun? İyi ki beni buldun. Hoş âmedî! Hoş âmedî! Seni arıyordum Şems! Ama dağıla dağıla. Seni bekliyordum Şems! Ama savrula savrula…”


“Anlayın beni, anlayın ey aşka sadık kadınlar. Siz Şems’i sadece duydunuz da aşık oldunuz ya benim yerimde olsanız nasıl lime lime ciğerinizin dağlandığını görürdünüz. Ben bir kokusu ile vurgun yedim br de benim kadar Şems’e ayan olsanız ne kıyametler devirirdiniz: “Şems’im neredesin ?“


Yana yana dönmekteyim huuu…


Okurlardan yorumlarını  ve kitapta en beğendikleri kesitleri bekliyoruz.


Yazar : Sinan Yağmur


Tür : Biyografi-Otobiyografi


Fiyatı : 13 TL


Sayfa Sayısı : 272


No comments:

Post a Comment